Prijava štete
Jednostavno i brzo! Odaberite jedan od ponuđenih načina za prijavu štete: Telefonom, poštom, imejlom ili odlaskom u najbližu UNIQA poslovnicu.
Online
Sada svoju štetu možete prijaviti brzo i jednostavno - praktično iz vaše fotelje. Bez odlaska u poslovnice i čekanja u redu, omogućili smo vam online prijavu štete. Štetu možete prijaviti online za sledeće vrste osiguranja: imovina, kasko i osiguranje od nezgode (važi samo za nezgode nastale na teritoriji Republike Srbije; nezgode nastale u inostranstvu nije moguće prijaviti online).
Telefonska prijava
U slučaju štetnog događaja na raspolaganju vam je i UNIQA Kontakt centar za prijavu štete. Pozovite nas na broj telefona 011/20 24 100 i prijavite štetu.
Dežurni operater će uzeti vaše podatke i daće vam detaljne instrukcije kako da uz maksimalnu uštedu vremena ostvarite svoja prava iz osiguranja. Pre samog poziva je potrebno pripremiti:
- Podatke o štetnom događaju (datum, mesto, uzrok)
- Broj polise osiguranja
- Kontakt podatke
- Broj računa za isplatu naknade
Prijavu štete po polisi putnog osiguranja možete izvršiti pozivajući broj Centra za pomoć (011) 20-26-160
Prijava imejlov, poštom, u poslovnici
Prijavu je moguće realizovati:
- Imejlom na - Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
- Poštom na adresu: Putnik tim, Partizanske avijacije 25
11070 Novi Beograd, Srbija - Lično, Partizanske avijacije 25, 11070 Novi Beograd, Srbija
- Prijava štete za Privatno zdravstveno osiguranje se vrši lično ili poštom na adresu Partizanske avijacije 25, 11070 Novi Beograd, Srbija